perjantai 13. marraskuuta 2015

Niin ylpeä!

Mä oon niin ylpeä itsestäni. Mä oon saanut tapetointia eteenpäin, ja hommat on luistanut paremmin kuin hyvin! Vieläkin ihmettelen mten oon saanut tapetit seinälle. Mut hommahan on vielä kesken, joten mokia kerkee vielä tulla. Tai siis tulihan mulla heti alkuun virhe, kun tapetti meni vinoon, mutta onneks seuraavakin  tapetti meni, niin se vähän peitti tätä virhettä. Ja luultavasti laitan vähän maalia tuohon nurkkaan, josta valkoinen nyt paistaa :D Mut oon mä niin ylpeä! Nyt on kova laskeminen että saan tapetin riittämään loppuhommaan. Harmittaa kun heitin ehkä yhden hyvän palan pois ja oisin ehkä tarvinnut sitä vielä...




Lapset nukkumassa, ja vihdoin hetki omaa aikaa, kuumaa glögiä ja herkkuja!

4 kommenttia:

  1. Hei, löysin hiljattain blogisi ja olen nyt lukenut sen alusta loppuun :) Teillä on ihana talo ja olemmekin vakavasti alkaneet pohtia Jettaa talotoimittajaksi -- aiemmin oletimme, että ulkoasultaan haluamamme talon saa vain Kannustalolta. Millainen kokemus teillä on rakentamisen ja tähänastisen asumisenne perusteella Jetta-talosta?

    Mielenkiinnolla jään seuraamaan blogiasi. Ihanaa joulunodotusta teille uuteen kotiinne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia!
      Me kyllä tykättiin Jetasta. Kaikki tarjouskilpailusta siihen asti että talo oli asumiskunnossa (ja myös sen jälkeen), niin asiat on luistanut todella hyvin ja kaikki pienetkin asiat on otettu huomioon. Todellakin kannattaa ottaa Jetta toiseksi vaihtoehdoksi. Kolmantena tarjouskilpailussa meillä oli Mittava Koti.
      Jos haluat enemmän jutella, niin laita sähköpostia hiivo@hotmail.com

      Poista
  2. On kyllä rohkea veto alkaa tapetointi yksin, oot kyllä ihan Pro kun saat noin hyvin onnistumaan!
    Mistä oot noin kauniin tapetin löytänyt? Se on todella hieno!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi pro, toista kertaa elämässäni tapetoin yksin :D
      Tapetin löysin Raumalta Kodinonnesta, mutta loppujen lopuksi tilasin tapetin Briteistä, säästin vähän rahaa :)

      Poista

Kivaa kun jätät kommenttia minulle!