tiistai 17. syyskuuta 2013

Syksy alkoi!

Näyttää siltä että nyt se syksy sitten alkoi, ja eletään jo 17. syyskuuta. Todella lämmin syyskuu ollut. Olin viime viikolla vielä ystäväni ja poikani kanssa terassilla syömässä kun oli niin lämmin. Ja lauantaina olin ystäväpariskunnan kihlajaisissa, niin oli upea ilma!
Oon kyllä vähän jo odottanut sateita (ei mitenkään tapaistani). Mut siihen on ihan hyvä syy. Oon muutamana päivän ollut ahkeroimassa tontilla. Siellä kun on edelleen talvella kaadettujen puiden oksat riipin raapin pitkin mäkeä, ja kaivuria ei sinne ennen saada kun oksat on siivottu pois. Oon kasannut isot oksat omiin pinoihin (polttopuita) ja roskat omiin pinoihin. Ja nyt alkaa talon paikka olemaan puhdas. Nii sit ku ne kasat on sieltä pois :D No eilen sitten kuulin että kaivuri vois ens viikolla tulla tontille, niin mulle tuli vähän kiire (mies siis taas reissussa). Sain serkkuni kiinni ja hän lupas jeesata mua kasojen kanssa. Hän tulee mettäkärryjen kaa siirtää polttopuukasoja ja mä voin ruveta polttaa roskakasoja kun sataa ja on märkää!

Tässä viime viikolta muutama kuva




Muistakaa arvonta! Perjantaina on arvontapäivä!! Klik

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kivaa kun jätät kommenttia minulle!