tiistai 29. maaliskuuta 2016

Puutarhassa vihertää!!


Mun valtavan upeassa väliaikaisessa kukkapenkissä vihertää, jee! Ekat kukkasipulit istutin sinne pari vuotta sitten (ellen jopa jo 2,5 vuotta sitten), ja joka vuosi sipuleita on laitettu lisää maan uumeniin. Ja kukkapenkki on myös pari kertaa jo laajentunut.. Valitettavasti kaikki ihanat sipulit mitä istutin viime syksynä on tainnut mennä myyrien kitusiin, höh. Yhtään sipulia ei ainakaan tullut vastaan (laajennusosa ykköseltä), kun siellä eilen taas sipulien määrää lisäilin. Hullu mikä hullu. Tilaa on selkeesti liian vähän, ja mä vaan lykkään sinne uusia sipuleita. No jos tänä kesänä sais tehtyä sen lopullisen kukkapenkin.

Eilen olin koko päivän puutarhassa, ja visiot on pysynyt nyt viime kesästä saakka kirkkaana. Nyt tartteis saada sinne yks kaivuri + kuski! Hommaa piisais. (enkö mä vois voittaa lotossa, niin voisin ostaa oman kaivurin!)

Onneksi viikonloppuna pääsee fiilistelemään puutarhamessuille!

Pieni pää siellä pilkistää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kivaa kun jätät kommenttia minulle!